Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

14. januar 2014

Lengter!

Nå har vi vært uten sne til langt ute i januar - jammen synes jeg den likegodt kunne holdt seg unna, - når den allikevel ikke kom og ga oss en hvit jul! Nå laver det ned ute og kulda biter i kinnene. Jeg her mer enn nok med å tenke på at hver og en fugl skal spise minst 7 ganger sin egen kroppsvekt ... så jeg går i skyttelgang til fuglebrettet etterhvert som hele gjengen har stormangrep etter hver gang jeg har fyllt på! De er artige å observere, det er både gulspurv, rødstrupe, svarttrost, spurv, blåmeis og kjøttmeis.

.... men jeg lengter etter våren. Det nye drivhuset gleder jeg meg til å ta ibruk og jeg er så smått begynt å tenke på hvilken type frø jeg har lyst til å så! Jeg har laget en liten collage over hvordan jeg ser for meg en ideell uvikling av tiden fremover nå ...  - det er jo lov å ha drømmer! :)

 Er det flere enn meg som savner våren og solens varme stråler???

Bildene er lånt fra den danske bloggen 9-hagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar