Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

2. januar 2014

Nesten ubrukt!

Jeg håper dere kom godt ut av det gamle året og er klare for en ny start!

2014 står nesten helt ubrukt! Hva skal DU bruke dette året til?

For min egen del håper jeg det vil by på gode samtaler med familie og venner, kulturopplevelser, kreativitet og godt samarbeide på jobb samt mye hygge. Jeg skal ha fokus på helse og oppmerksomhet ... forhåpentligvis bli flinkere til å lytte og bli bedre på å strukturere tiden!

Jeg vil forsøke å få mer tid til min hobby; fotografering .... og siden dere nå er blitt så vant til bilder,  tenkte jeg at dere skulle få en titt på min fotoblogg - som jeg håper kan inspirere dere til selv å gå ut i naturen og ta bilder! Med dagens gode fotoapparater er det faktisk "ingen kunst", bare man setter seg litt inn i sakene!

Jeg ønsker alle en myk start på det nye året! :)

Her er fotobloggen: Photographic: http://www.flickr.com/photos/113120139@N08/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar