Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

1. oktober 2013

Gratulerer!!! :)

SESONGER har nådd sitt første delmål! Etter kun 5 måneder har jeg fått 100 tilhengere på FaceBook og når jeg leser statistikkene blir jeg glad ... det øker på, jevnt og trutt! Det er hyggelig og gir meg inspirasjon til å fortsette! Nå håper jeg at også bloggen får flere medlemmer, slik at jeg etterhvert kan få mer kontakt med leserne mine! Det ville vært kjempehyggelig!

Som en påskjønnelse til de lesere som er interessert i hage, hvilket jeg har en følelse av at mange av mine lesere er; legger jeg ut en link til et av de danske hageprogrammene "Drivhusdrømme", hvor blandt annet Claus Dalby deler masser av gode tips og idéer sammen med andre drivhusdrømmere.

Enjoy!


Dette er morsomt! Håper du blir med videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar