Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

2. desember 2013

Har du masse plass?

Det er vel de færreste som kan si at de har for mye plass! Med hånden på hjertet; kan jeg si at jeg ikke kan huske å ha møtt noen som påstår akkurat det!

Etter en surferunde på nettet fant jeg noen tips som jeg håper du kan ha nytte av, og løsningene er noe som jeg tror noen og enhver med hell kan gjøre bruk av!

Versågod; forsyn deg av tips fra internett:

Hvem er lei av støvletter som slanger seg bortover gulvet?
Her er brukt buksehengere med klyper. Smart!


Er du lei av flasker som velter og opptar plass der noe annet skulle stå?
Få satt opp en stang og heng sprøyteflaskene over den. Kjempesmart!

Venter du besøk og må rydde klesskapet i en fei,
eller bare bytte sommer- med vintergardrobe?
Tré en stor søppelpose på tøyet og du har alt samlet for oppbevaring!
Smart og tidsbesparende!

Noen som har ledningsstumper liggende og flyte? Bruk de gamle
CD-boksene og samle ledningene i de? Enkelt å finne igjen og å lagre!
Supersmart!

Bilder fra internett


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar