Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

29. mars 2014

Takknemlighet

Idag er jeg 53 år!

Tenk alt hva jeg har opplevd på alle de årene! Det er helt fantastisk hva et menneske har i vente når det ligger i vognen og blinker opp mot en hel haug tanter og onkler som dikke-dikker og man tror at det mest fantastiske i verden er melk og å få sove!

Jeg har hatt et vidunderlig liv og det er jeg takknemlig for! Til tider har man vel ikke alltid vært like oppmerksom på at man er heldig, men jeg vet nå at jeg har så utrolig mye å være takknemlig for!

Jeg er takknemlig for:

* at jeg har fått sett nesten hele verden!
* at jeg har fått møte så mange fantastiske mennesker på min vei!
* at mennesker viser meg positivitet!
* at jeg har fått ha jobber som har fått hjertet mitt til å banke og jeg har hatt det gøy!
* at jeg har hatt lett for å lære og dermed hele tiden fått utvikle meg!
* at jeg er supernyskjerrig og dermed har opplevd ting få andre har fått være med på!
* at jeg har møtt mennesker som har gjort meg vondt, men at de ved deres oppførstel har fått meg til å vokse og lære å si nei!
* at jeg har mennesker som setter meg på plass, og dermed hjelper meg  til å se på livet fra andre vinkler enn mine egne!
* at jeg har gode venner!
* at solen alltid har skint på meg og jeg er født med et lykkelig sinn!
* at jeg har fått leve så lenge og at jeg er frisk!

- og sist men ikke minst;

* for at jeg har verdens mest fantastiske mann! Det flotteste mennesket på denne jord; - edel, omsorgsfull og god! Snill, morsom, tålmodig og dyktig!

* for at jeg fikk livet i gave av min mamma! Jeg er ydmyk for den gaven og jeg vil aldri noensinne kunne takke nok for det, men når man ser dimensjonen av det man har fått, er de vanskelig ikke å bli annet enn takknemlig, ydmyk og glad! Jeg vet bare litt om hva det har tatt av dine krefter og hvor mye du har ofret for at jeg har skullet ha det bra! Tusen takk mamma'n min!

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN - ALLE SOM HAR VÆRT EN DEL AV MITT LIV!
Familie, venner, lesere av bloggen, kolleger, bekjente, hjelpere, uvenner og avsluttede vennskap - alle har dere bidratt i en eller annen sammenheng. :)


:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar