Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

26. november 2013

Fred på jord og en bitteliten julepresang




Kjære julenissen

Det er 24. Desember om bare noen få dager – i alle fall hvis du skal ha tid til å finne en riktig julegave til meg. Altså i underkant av én måned igjen til jul. For å være behjelpelig – jeg vet hvor mye du har å tenke på  - skal jeg være snill og skrive en bitteliten ønskeliste, slik at du har noe å holde deg til!

Det gamle lodne ønsket om snille barn og foreldre samt fred på jorden er vel for lengst gått av moten, så  jeg tenker å gjøre det lettvint for deg, så dette året nøyer jeg meg med oppnåelige ønsker! Når jeg tenker meg om, er kanskje heller ikke du den rette personen til å ivareta ansvaret for fred på jorden! Men kanskje du og dine rødnesede og ville reinsdyr, fra din slede høyt der oppe under stjernene kunne temme naturkatastrofene? Det ville vært kult! Kan du ikke titte litt på det – det ville jo egentlig være å slå flere fluer i en smekk!!! Én handling til fordel for så utrolig mange!!! Du behøver ikke å takke meg for idéen – du kan selv ta æren. …. speak nothing of it - min presang til deg!

Siden jeg nå har vært snill, fortjener vel jeg også en julegave eller to; så here comes! Tror den kan betegnes som som kjapp, trygg og overkommelig! 

Burberry  styling til min Smartbil
..... eller burde jeg tråkke til med stylishe vinger på bilen?????
 

Sorte høye støvletter fra Dior

Et loveseat i rødt, fylt med edderdun. Lang nok til å huse oss begge og
 kort nok til ikke å stenge for døren inn til biblioteket!


Krøllete, eller snarere bølgete hår
 


Sol 75% av dagene


Dette skulle være easy peasy for deg min lille rødkledte venn, som flyr og flakser over hodene våre hver kveld!Jeg kan innse at noe av dette kan være vanskelig å legge under treet, men for å berolige deg kan jeg si at jeg etter hvert ikke er så opptatt av om pakkene ligger under treet eller ikke – bare de kommer!

Da avslutter jeg med å ønske deg en god jul! Hils reinsdyrene og si at kan få beite i naboens hage til sommeren – han vet nemlig ikke hvordan han klipper plenen!

Ærværdig hilsen fra et trofast fan  (…. altså FÆN og ikke faen … hvis noen skulle være i tvil!)
Bilder fra internett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar