Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

1. september 2013

Tour du strikk

Det finnes utrolig mange morsomme blogger, og av og til kan jeg bli helt fanget av hvor mye gøyalt folk holder på med! Den damen jeg nå skal presentere dere for har strikket en sykkel, og det står det respekt av synes jeg!

Det ligger mye arbeidsglede og tankevirksomhet i en slik kreasjon. Jeg håper virkelig at garnet er farge-ekte, slik at hun kan ha glede av sykkelen i mange år fremover. Noen som tør ta på seg å kopiere prosjektet? Det var i alle fall en supersommerlig sykkel med alle blomstene i kurven! Til sammenligning viser jeg et bilde av min egen sykkel, som ikke akkurat oppmuntrer til kreativitet!!!




Klikk og les om den morsomme sykkelen her



Bilde (c) Marit Jørgensen

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for flott omtale! "Dessverre" har me mykje sol på desse kantar, og den har vore hard mot sykkelen min. Så i år er den ein bleikare utgåve av seg sjølv. Sånn er det med den strikka lyktestolpen min og, sjå eit anna innlegg på bloggen. Sånn er det bare - kanskje eg må ta spraymaling i bruk ein dag for eit nytt, fresh uttrykk!

    SvarSlett
  2. Det er kjempeartig det du driver med - kan vel nesten karakteriseres som kunst! :)

    SvarSlett