Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

31. august 2014

DIY ???

Jeg surfer en del på nettet og har over lengre tid støtt på mer og mer av DIY. Mine tanker har egentlig da øyeblikkelig penset over på vesker og sko, da mitt forhold til store bokstaver på den måten har vært DKNY ... men der har jeg altså tatt grundig feil ... DIY står for noe så enkelt som Do It Yourself.

Min barndom besto mye av hobby og skapertrang og det er ikke få klokkestrenger, filtremser, skoesker med kongler, gåsunger, kvister og mose som er gått med i skapertrangen.

Bare for moro skyld, googlet jeg DYI og her deler jeg med dere hva som dukket opp. Kanskje det kan få flere til å finne på noe å gjøre en ellers regnfull og lat søndag.

For den kjøkkenglade

For den strikkeglade

For den som er glad i vin

For den fingernemme

For den som er lei av sokker

For den som har samlet på trekasser

For den som har en snekker i huset

For den som er glad i julen

For den som vil gjøre sommerskoene om til høstsko

For den som er glad i naturen

Bilder fra internett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar