Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

31. desember 2014

Nyttårsaften 2014


Så er enda et år gått og timeglasset skal vendes. Fikk du ut av det hva du ville? Er du fornøyd med din egen innsats? Det er mange ting man kan kjenne på idag, både med tanke på de indre kretser som omfatter ditt liv i sterk grad og de ytre kretser som omfatter den verden vi lever i. 

Personlig tror jeg at ved å starte med seg selv og sine egne handlinger, sprer vi det vi står for og sakte men sikkert smitter det over på andre. Det er som det sies i en liten setning om at et smil er noe av det mest smittsomme som finnes, og test det gjerne ut idag - "Smil til verden, og du vil se at den smiler tilbake".

Jeg vil takke alle som leser bloggen. Det er hyggelig å få tilbakemeldinger og jeg ser jo også at tallene over de som har vært innom - stiger. Det varmer et hjerte som banker for å spre gode ting - ting som jeg selv tror på. 

Idag vil jeg ønske dere alle et riktig godt nytt år. Jeg håper dere kan ta med dere lærdommen fra året som er gått og bruke det til å få enda bedre resultater i året som kommer. Det er mange erfaringer som kan gjenbrukes i ny versjon, hvis man bare tenker etter! :)

Ha en fin kveld, hvor enn du er, og hvordan du skal tilbringe kvelden. 

Det viktigste er; at du ikke tar med deg negative holdninger videre, men starter et nytt år med intensjon om å fylle de "blanke arkene" med en vilje til å skape en god hverdag - både for deg selv og andre! :)  

... og ikke glem at:

Teller du år blir livet kort,
teller du dager, går livet fort,
teller du timer, varer livet en stund,
men lengst varer livet
om du nyter hvert sekund.

 GODT NYTT ÅR FRA SESONGER v/Marit :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar