Et anderledes online magasin om livet utendørs, mat og vin, kultur og reiser samt livet generelt.

29. september 2020

NESTE SOMMER ...

Tiden ruller og går og vi har vel alle hatt en merkelig sommer, med fokus på helt andre ting enn normalt. 

Jeg har en jobb som heldigvis er fordelt mellom data og tegnebrett inne og hyggelig kontakt med folk som trenger rådgivning i sine hager - ute i det fri. Mine kunder og jeg  har ikke hatt noen problemer med å holde en meters avstand og restriksjonene har fungert fint.

Mange jeg snakker med har uttrykt at de ønsker rådgivning fordi de ser at de kanskje vil bruke mindre tid på reising og mer tid på å nyte tiden hjemme i sin hage og sitt uterom. 

Vi vet jo enda ikke hvordan neste sommer blir  med tanke på restriksjoner, - om det blir noen, og i tilfelle hvor strenge, men én ting er sikkert; - det er smart å gjøre hva man kan for å sikre seg en hyggelig hjemmeferie, blant annet i hagen neste sommer - just in case. 

Min innsikt etter 20 år som hagedesigner er at det å skape rom i hagen, tilrettelegge for mindre hagearbeid samt ha det vakkert rundt seg sesongen igjennom og at ting fungerer godt - ikke minst - er løsningen. DA smiler ute/-livet. :)

AV DEN GRUNN, for at alle nå skal kunne få muligheten til å bruke høsten og vinteren til å ta smarte grep for sitt uterom og hage, satte jeg ned prisen på mitt nett-kurs med 67% forrige helg. Det var mange som  ikke fikk det med seg før helgen var over og spurte om jeg kunne ha det åpent litt til; - derfor lar jeg det stå åpent en stund til og du finner det her: https://kurs.hageplanlegging.no 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar